15.10.06

La Chatarra

Després d'un temps pensant en començar un blog he decidit crear aquest espai.
Per a molts suposarà un lloc més en el món d'internet, però per a mi és un petit refugi per a deixar anar les meves idees, filosofia, anècdotes, pensaments, històries i sentiments que em mantenen tan lligat a l'Espanyol!


El títol d'aquest blog és un petit homenatge al camp d'entrenament que hi havia al costat de Sarrià, quan jo era petit recordo com el meu pare em portava allà i vèiem els jugadors entrenar...

Salut i Espanyol!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona, rebeu la meva benvinguda.
Norbert

Anònim ha dit...

Nunca pierdas ese recuerdo, si alguna vez tienes hijos, trasmiteles ese amor por el Espanyol, seguro que a tu padre, le encantará contar batallitas a sus nietos y los llevara donde estaba el campo de Sarria y les enseñara fotos, si sabe donde las tiene. Bueno siempre le puede preguntar a su mujer.

Anònim ha dit...

hey your blog design is very nice, neat and fresh and with updated content, make people feel peace and I always like browsing your site.

- Norman