20.1.10

D'exàmens

Perdoneu aquest abandonament des de que ha començat l'any però estic d'exàmens i em costa posar-me a escriure en el blog. Passo més hores a la biblioteca que a casa i vaig una mica atabalat.
Però en tot això, en aquest estrés i ansietat acadèmica sempre hi ha un moment per deixar anar un somriure en el moment en que entro a la biblioteca i veig a una noia amb la jaqueta de l'Espanyol. Als 5 minuts i amb els apunts encara a la motxilla, mentre preparo el meu espai per un tarda intensiva d'estudi apareix també un noi amb el xandall de l'Espanyol.
Entre tant d'estudi i ofegat en un mar d'apunts sempre és agradable veure com algú es passeja lluïnt els colors blanc i blaus. I comparteix el mateix patiment que jo, pels exàmens i per l'Espanyol.
A tot això deixo d'escriure perquè estic a la biblioteca i m'hi torno a posar desprès d'aquesta petita pausa. Una salutació blanc i blava i ànims als que esteu d'exàmens!

3 comentaris:

Tot Montmeló ha dit...

Sort pels exàmens! Sort, que a mi també me'n fa falta pels meus... jejeje

Jaume21 ha dit...

Tranquil que jo tampoc puc escriure gaire al meu bloc per la mateixa culpa. Sort pels examens! (i per mi també clar...)

Anònim ha dit...

Afortunadament ja vaig patir els examens fa temps. Molta sort!!
Quasimodo