26.3.09

Condemnats

On estarem la temporada vinent?
Jo sincerament estic acollonit. No soportaría haver d'anar a veure l'Espanyol els diumenges a les 12 del matí o els dissabtes a les 18'00...ni mirar els preus per fer desplaçaments a Castelló, Huesca o Girona.
De moment sembla que hi ha divisió d'opinions, uns s'aferren al poder diví invocant una ajuda a la Moreneta, d'altres fan anar la calculadora amunt i avall intentant que els hi surtin els números. També n'hi ha alguns (i aquí m'incloc jo) que ja ho veuen tot fet, és a dir, que no tenen l'esperança de veure l'Espanyol a 1a la temporada vinent. Passi el que passi i fem el que fem està clar que no em de deixar d'animar i donar suport a l'equip. De moment res de criticar als jugadors ni a la directiva. Els jugadors que juguin i des del meu punt de vista millor no començar amb les crítiques cap a ells, que ens agradi o no són els únics que ens poden salvar de tot això.
A la directiva tampoc sóc partidari de dir-li res de moment, quan acabi la temporada (baixem o no) s'ha de fer una bona neteja, de dalt a baix. Que no quedi ni un dels que hi ha ara perquè sinó tornarem a passar pel mateix i els pericos ja n'estem farts d'anar aguantant i aguantant directives incompetents.
I ara, amb el que queda de lliga, doncs a lluitar ni que sigui per morir dignament o donar una mínima bona imatge.
Visca l'Espanyol!

7 comentaris:

Tot Montmeló ha dit...

Jo sóc dels teus, crec que ja és massa tard per voler arreglar-ho. Ja no hi ha esperança; l'any que ve ens tocarà fer desplaçament més propers... tatn de bo m'equivoqués...

Anònim ha dit...

Ara és quan podem començar a retallar punts amb els que van per davant nostre. No podem anar a pitjor i si l'entrenador s'adona que les amistats poden ser perilloses pot canviar la dinàmica. Estic convençut que ens salvarem i després ja demanarem -com molt bé dius tu- responsabilitats. Lluitar fins l'últim moment. Quasimodo

Albert ha dit...

Les coses estan molt complicades i s'ha de fer tot el possible per salvar-ho però és dificilíssim. Tot i això encara crec que hi podem ser a temps.

Salutacions.

Emilio ha dit...

A mi, lo que me da miedo es bajar y que no seamos capaces de hacer una reestructuración a fondo del club. No en vano, somos una S.A.D., y eso no se rige por el principio de un socio un voto, sino de quien más acciones tenga, más corta el bacalao.

Y por otro lado, que se fuera Dani y pusieran a Collet,(del que no tengo nada en contra), o a cualquier otro delfín de Dani, como que no solucionaría mucho el problema.

Sentimiento Perico ha dit...

Estic amb tú, fa temps que estem sentenciats, encara que desitjo equivocar-me.
Salutaccions.

http://sentimientoperico.blogspot.com

negrorevolution ha dit...

Res...ja estem a segona company. Confio però en una revolució total, i que el nou estadi ens ajudi i molt quan estiguem a segona.

Salutacions.

Anònim ha dit...

El temps permet veure el canvi de/en les coses. L'equip ha mutat gràcies a nosaltres, si a nosaltres. Ja no ho veiem tan negre. Quasimodo
1/5/09