16.2.09

Un dilluns més...

Odio els dilluns. No els odio només perqué sigui tornar a començar la setmana i caure de nou en la rutina. Quan arribo a classe el primer que sento és "Com va l'Espanyol?!"...perqué collons m'ho pregunten si ja saben que l'Espanyol va perdre?! I desprès ve la brometa de dir "Encara no esteu a 2a?!". Doncs a mi m'agafen ganes d'anar un dia i dir-li a la cara d'algun d'aquests "Escolta, el teu avi que s'estava morint com està?! No s'ha mort encara?!" o per ser més suaus dir "La teva germana com està?! Que fa dies que no passa per casa...".
Sé que potser em passo una mica però es que a vegades s'han de dir coses d'aquestes perquè la gent deixi de tocar els collons o s'adoni que el fet de tocar-los no és gratuït. El que em fa ràbia és que jo mai he dit res de futbol a ningún culé però ells (que presumeixen de ser un club senyor i una afició exemplar) tenen la mà trencada en això. Bé, són coses que mai podré entendre. I demà, serà dimarts i encara haurem d'aguantar a gent d'aquesta.
Ara només espero que comencem a guanyar partits perqué sinó...els dilluns seràn encara pitjor!
Visca l'Espanyol!

5 comentaris:

Tot Montmeló ha dit...

Típic dilluns qualsevol, ple de comentaris "graciosos" i "bons companys" amb qui treballar i estudiar. Una patada als ous els donaria jo per cada comentari que fessin...

Emilio ha dit...

Pues prepárate para el lunes que viene, porque puede ser terrible.

Bueno, igual ganamos y te puedes vengar, pero vamos, lo veo difícil.

Sentimiento Perico ha dit...

Hay que aguantar amigo, seguro llegarán tiempos mejores.
Saludos.
http://sentimientoperico.blogspot.com

Anònim ha dit...

No hi res gratuït i ells han acabat pagant-ho. Recorda 11 contra 11 i 90 minuts. Quasimodo

Emilio ha dit...

No, si al final el próximo lunes no va a ser tan duro eh ^_*