5.10.09

Retirada?

Fa dies que no actualitzo el blog. I la veritat és que pel cap em passen molts temes per escriure, però no trobo el moment de fer-ho i quan el trobo tinc tanta mandra a sobre que no ho faig. L'altre dia vaig llegir un comentari de l'Emilio on comentava breument la retirada d'alguns blogs pericos. I a mi no m'agradaría per res retirar aquest blog. Sé que ha tingut etapes on l'activitat era setmanal i hi havia molt de moviment de posts i d'altres etapes, on he estat mesos sense dir la meva. Però ara mateix no vull deixar d'escriure aquí ni retirar-me de la blogosfera blanc i blava. De fet, era una idea que em va passar pel cap. Tenía pensat de fer un post despedida desprès de la inauguració de Cornellà - El Prat, però vaig trigar en escriure'l i desprès amb tot el que va passar vaig dir-me a mi mateix que per poc que pogués seguiría aguantant el blog i intentat que no és convertís en una autèntica "chatarra".
Serveixi aquest post com a punt d'inflexió per a tornar a activar una mica La Chatarra.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Us felicito. Abans de tenir-ne voluntat hi ha d'haver interès i pendre decisions i pel que veig vos ja la heu pres. Enhorabona per no deixar òrfena la blogosfera blanc-i-blava.
Quasimodo

negrorevolution ha dit...

Endavant doncs! Ànims!

Tot Montmeló ha dit...

De la mateixa manera que tu m'has animat perquè jo segueixi, jo he de fer el mateix amb tu! Endavant, no hem de defallir!

Emilio ha dit...

Bueno, ya hemos comentado en alguna que otra ocasión que esto a veces es algo pesado, pero.........

Sobre mi comentario, lo cierto es que me reafirmo en lo que dije. Castaway, Efim,Ferruti,Spitfire,Oca, Keyplus,Periscopio, Doctor Gert, Pacharán blanquiazul,,,,,, son demasiadas bajas para encima añadir la tuya, por lo que te animo a que hagas un último esfuerzo.

andreaa ha dit...

has fet bé de no tancar el blog!sempre és bo tenir "fonts periques" a internet que ajudin a fer una mica més gran el nostre club..mantenir aquest blog obert, permet que l'espanyolisme estigui una mica més estès arreu del món..
segueix amb ell,no el deixis! :D

salutaciooons!

Albert Olivé ha dit...

Vinga Guim, reactivem-la!
Jo tampoc actualitzo massa sovint, però per res del mòn ens podem retirar d'aquí. Des d'aquí podem parlar d'Espanyol, quan volem i del tema que volem.

Salut company!

Fernando J. Cansado ha dit...

A vegades no hi ha temps, a vegades apareixen de sobte les idees. Jo tampoc escric massa al meu blog(també tinc altre) però sempre es bonic llegir tot aixó que ens va sortir del cervell. El meu blog té tres anys y mig, no arriba a les dos-cents articles.

Molt d'ànim.