3.12.07

Sensacions d'un derbi

Són moltes les coses que es poden dir sobre el derbi. El dissabte hi havia molts nervis, era una ocasió única per avançar als altres i dir que Barcelona és blanc i blava!
Vaig pujar a Montjuic amb un refredat que vaig agafar al camp de l'Osasuna (de moment el primer desplaçament de la temporada) i sense haver menjat res. Afortunadament em vaig trobar a l'amic Jordi que em va convidar a una cervesa i així vaig aconseguir calmar mínimament els nervis, després de parlar una estoneta amb ell i fer broma vaig entrar al camp i allí em vaig trobar al Xavi, amb el qual vem fer un change de loteria de les nostres penyes.
L'ambient era maco, molts colors, moltes banderes i cares conegudes amb les quals comentavem les sensacions d'aquell derbi. Després i ja instal·lat al lloc on em poso normalment vaig mirar-me la grada, vaig veure a l'Emilio (que estilo tienes ondeando la bandera!) i d'altres amics i coneguts que com jo estaven fets un feix de nervis...minuts després va començar el partit i la Corporació d’expoliadors de la cultura i l’esport de Catalunya ens van fotre un golet, això si, aquesta vegada amb el peu i no amb la mà. El fet del gol em va molestar molt, ja que al moment vaig començar a rebre trucades perdudes d'alguns babaugranes que conec.
No entendré mai perqué em fan aquestes perdudes, ja que jo mai ho faig i quan el Barza guanya alguna cosa encara sóc tan gilipollas de felicitar a aquesta gentussa, és més, tot i l'odi que tinc envers a aquesta institució fundada per un suïs mai he trucat a cap culerot per restregar-li per la car un gol o resultat, i considero que fent aquestes trucades demostren el seu baix nivell ètic, la seva nul·la capacitat mental i les grans mancances humanes que tenen. I ja paro que m'estic posant dels nervis.
Després destacar que l'afició del conjunt suïs va llançar una bengala contra els pericos que hi havia abaix...suposo que la premsa manipuladora i tendenciosa de TV3 no ho va veure això.
A la mitja part vaig aprofitar per comprar-me un entrepà al bar de l'estadi, cosa que em va costar bastant...mentre feia cua em vaig assabentar de que bona part de l'afició dels altres havia accedit a l'estadi sense entrada, quan molts de nosaltres no vam poder entrar a L'Orinal l'any passat perqué als senyors mossos no els hi va sortir dels picarols (si ho voleu recordar cliqueu aquí). Com podeu veure tot era ràbia dins meu, cosa que va desaparèixer quan en Coro, una vegada més, va fer aquell gol que empatava el partit mentre la grada embogia i esclatava d'euforia veient com els crack d'en Raijart no podien amb els nois de Valverde.
El partit va seguir amb l'equip atacant a la porteria de la ballarina Valdés però ja no es va moure el marcador. Després a recollir les banderes que havien quedat per la grada i acabar de comentar el partit amb el Xavi. De tornada em vaig tornar a trobar al Jordi i vem acabar com haviem començat, fent broma i rient-nos plegats. Tot i que entre el gol que ens van fotre els altres, les trucadetes perdudes, el comportament dels Boixos i la merda d'entrepà que em vaig menjar a l'estadi vaig tornar a casa un xic malhumorat.
I ja per acabar: Barcellona siamo noi!

10 comentaris:

Albert Olivé ha dit...

Al final va acabar prou bé. La primera part va ser per malhumorar a qualsevol pericu i a reconeixer que no estavem fent res i que feien amb nosaltres el que volien; menys més d'un gol.

Lo dels culés i les trucades perdudes, missatges... hi tenen la mà trencada. Jo igual que tu, puc dir que mai he enviat un sms per tocar els collons a cap d'aquests. Soc de l'opiniò que si no vols que t'emprenyin, no emprenyis, però ni per aquestes. Són toca collons de mena.

I una cosa si, cada dia que passa odio més al Barça i a tot lo que l'envolta. Per sort hi ha gent que s'en va donant compte i cada dia és menys culé.

Mentres tant nosaltres seguirem viatjant i animant al nostre Espanyol. Si tot va bé diumenge cap a Saragossa.

Spitfire ha dit...

Puto culé!Puto culé!
Acuérdate! Acuérdate!
Que la ligaaaa yo te robéeee!


Completament d'acord. Jo també vaig marxar amb un gust agredolç, doncs m'hagués encantat veure una humiliació, un holocaust... però pensant-ho després fredament, els hi haviem pres 2 punts, que després de com va anar la primera part, no està gens malament! I ja van 3 derbys seguits sense perdre!

Això sí, només de pensar en el que van fer els Bobos i de com ens van tractar a nosaltres el dia del Tamudazo, em poso negre i fa que cada dia, com l'Albert, els hi tingui més fàstic... Són mooooolt mala gent!

Per cert, quina casualitat el que ens trobéssim a l'estació de servei d'Alfajarín! Jajaja! Vam fer història al desplaçament a Pamplona! Apa, una abraçada!

futbol blanc-i-blau ha dit...

crec q malhumorats vam marxar tots. però cal pensar q no fa gaire amb un empat contra el bar$a estariem contents.les coses van a millor!!!

Emilio ha dit...

Acabo de ver mi cabeza dentro de un mar de banderas en una de las fotos de la web del club ja ja.

(La próxima vez la ondearé mejor )

Barcelona Blanquiazul ha dit...

Gracias por tus palabras.

Un saludo y a ver si nos vemos pronto!

Anònim ha dit...

San Coro ens va salvar una vegada més. Bar$a NO!

Guim ha dit...

Albert: Jo penso el mateix. Si no vols que t'emprenyin no emprenyis. Però sembla que a alguns culés els hi costa d'entendre.

Spitfire: Ja veuras com aquest any serà diferent. Aquí empatem i a l'Orinal els guanyem...que ja toca!
Cuida't!

Futbol blanc-i-blau: Sempre és positiu no perdre contra l'altre equip de la ciutat.

Emilio: Yo también me he visto en una foto...aunque he necesitado la lupa. Jejeje! Un saludo perico!

Edu: Hasta pronto! Cuidate perico!

Farago: Sempre en Coro i això que em posa dels nervis. Vagi bé!

Anònim ha dit...

Jejeje! Com m'agrada el teu blog Guim! Enhorabona!! Expressions com "Els manipuladors de TV3 no ho deurien veure", "Corporació d'expoliadors del futbol i la cultura catalana" per referir-se al barsa,.. i un llarg etc que em fan obrir un bon somriure quan llegeixo. Ens veiem aviat.

Anònim ha dit...

Ara ja puc situar al del cafè, aquest tal Valdés amb el grup al que ell va aplaudir en acabar el partit. Pel seu aspecte i comportament és un noi boig.

Guim ha dit...

Miki: Els hi hem de tenir el mateix respecte que ens tenen a nosaltres. Vagi bé company! Ens veiem!

Quasimodo: Boixos Nois? Però aquests no havien desaparegut?