5.8.07

De vacances

Després d'uns dies de feina i treballant per pagar tot el que vaig gastar a Glasgow han arribat les vacances, uns dies amb la família per descansar i carregar piles. Aquest any, com tans d'altres anem al tranquil poble d'Altea situat a la Costa Blanca alacantina.
Allí el meu germà i jo ens passem el dia a la platja, prenent el sol fins a posar-nos com el Kameni i lluïnt pels carrers del poble la nostra samarreta del Màgic. També aprofitem per anar a veure alguns partits de la Premier que donen en un pub anglés del poble i passar una tarda tranquila amb una bona cerveseta negre i la samarreta del City a la vista de tots els hooligans d'allí.
Bé, avui el post és molt curt, però encara no he acabat de fer la maleta i tinc una mica de feina.
També aprofito per dir-vos que he canviat el logo que encapçalava aquest blog, l'amic Xavi n'ha fet un de ben original que mereix ser vist per tots els pericos. Xavi lo teu és el disseny (glòria eterna al fotoxop...jeje!).
Apa, cuideu-vos molt i ens veiem al Ciutat de Barcelona!

3 comentaris:

Spitfire ha dit...

Que passis unes molt bones vacances! ;) Per cert, malament si us dona tan el sol com per posar-vos com el Kameni, eh! ^^ Ens veiem al ciutat de bcn!

PD: Fotoxop o muerte!

Emilio ha dit...

Disfruta, tú que puedes ^_^

Anònim ha dit...

Quina casualitat, jo també estiuejo a Altea. Els pericos hi som a tot arreu.