6.7.09

Tornem a casa!

De Sarrià tinc el record d'entrar amb el meu pare i sentir una emoció especial en el moment en que pujava l'escala que donava accés a les nostres localitats...i davant meu veia la tribuna i la gespa. El 2 d'agost estic segur que tornaré a tenir aquesta sensació, aquesta vegada però, serà a Cornellà, la nostra nova casa...




Aquesta foto la vaig fer recentment en una de les visites a Cornellà - El Prat. La foto és una petita mostra del que crec que reviuré a Cornellà i aquesta magnífica sensació de formigueig a la panxa en veure el camp i tota una afició entregada als colors blanc i blaus.
I vosaltres quines sensacions tenieu a Sarrià i quines espereu tenir a Cornellà?!

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Buf! Ha estat veure la foto i ennuvolar-se'm la vista! Ja t'ho explicaré el dia 3.

Tot Montmeló ha dit...

No ho pots descriure millor: un formigueix que et va pujant i que acaba esclatant amb una alegria immensa: El nou estadi de Cornellà-El Prat.

Albert Olivé ha dit...

Guim, serà al.lucinant. No crec que hi vagi ni a la presentació d'en Nakamura, ni tampoc al triangular de veterans del dia 19, per lo tant el dia 2 d'agost serà dels més grans que hauré viscut fins al moment.

negrorevolution ha dit...

La foto és espectacular! M'ha recordat les parets de l'interior de Sarrià(amb aquelles barres i lavabos i quan passes per la porta...trobes Cornellà-el Prat!

No puc esperar més per estar al meu sient. Avui he anat a buscar el carnet...i quina felicitat m'ha donat un "trós de plastic".

Salut company!

Josep Garcia i Ruiz ha dit...

Brutal. No podria ser d'un altre manera.

Albert ha dit...

Guim, jo no vaig ser mai a Sarrià (cosa que em sap molt greu) però ja estic ansiós per anar al nou estadi el dia 19. Gaudiré com mai.

Anònim ha dit...

Ets un privilegiat!
Quasimodo

Guim ha dit...

Oscar: El dia 3 estaràs en estat de shock!

Història i tradició: Doncs ens haurem d'acostumar a sentir aquest formigueix cada diumenge.

Albert Olivé: Hi haurà molts dies grans com el 2 d'agost.

negre_allstar: És un "tros de plàstic" que passarà a la història...el primer carnet de la nova era a Cornellà!

Josep Garcia i Ruiz: És i serà brutal.

Albert: Doncs prepara't per per visitar el Nou Sarrià.

Quasimodo: A partir del dia 2 d'agost tots serem privilegiats.