14.1.08

Començant el 2008

Desprès d'uns dies de descans i reflexió, començant el 2008 i deixant enrere els problemes torno a escriure al blog, el qual em serveix de terapia i m'ajuda a deixar anar els meus pensaments sobre el nostre màgic Espanyol.
M'he animat molt amb tots vosaltres, gràcies de debó, perquè les vostres paraules són més que això, m'han fet agafar forces i us ho agraeixo de tot cor. Gràcies!
En breu, tornaré a escriure articles i penjar algunes fotos interessants o enquestes.

Gràcies per tot i visca l'Espanyol!

11 comentaris:

Emilio ha dit...

Benvingut de nou a la xarxa perica.

Animus y a por todas, que tras la caida de ayer en Almería, toca levantarse y continuar batallando.

Un abrazo.

Anònim ha dit...

M'alegro molt que tornis a escriure al bloc. Espero que tornis amb totes les ganes i que hagis superat els problemes.

Salutacions.

Barcelona Blanquiazul ha dit...

Qué alegría verte nuevo por aquí, eso es buen síntoma!

Un saludo!

Anònim ha dit...

Des de Sant Feliu de Codines, estem molt contents que tornis a tenir forces per seguir el nostre Espanyol. A la vida tot són ratxes i esperem que tornis amb més forces que mai. Una abraçada molt forta i a continuar amb la resistència perica.
Un petonàs!

Anònim ha dit...

Enhorabona! Un plaer veure't per aquí.

Josep Maria ha dit...

Ánimus, que àrbitres com aquest ni han molt pocs. Es veu que aquell dia va quedar molt tocat... Debía de perdre molt aquell dia que Tamudo va marcar els dos gols...I ens ho va fer pagar.
Anirem a la Champions, Guim. Si ens respecten les lesions i els col·legiats (això ja és més difícil).

Anònim ha dit...

k flipats k sou!!


çFirca penya i barça!!

Guim ha dit...

A tots: Gràcies i prepareu-vos perqué torno amb l'energia renovada!

A l'anònim: Em fa gràcia que diguis això de "flipats" i tu vagis fent de ciberultra passant pel blog, t'haig d'agrair també que avui no faltis el respecte a ningú.

Visca l'Espanyol!

Anònim ha dit...

ÀNIMUS!

Força Penya i visca l'Espanyol!

Anònim ha dit...

Ara si: Ja sóc aquí!

Gràcies a tots!

Anònim ha dit...

Bentornat a la realitat