26.6.07

Boicot

He decidit fer boicot a totes aquelles empreses que s'ajuden del Barza per a promocionar-se i vendre's. Utilitzant als mercenaris que treballen al club suïs volen oferir un producte i a més a més convèncer als clients. És curiós veure a un jugador (amb una dentadura semblant a la d'un cavall) com llueix el seu somriure mentre menja una Natilla i com sa mare i germà també es colen a l'anunci. Anuncis com el de Llet Nostra (a parrtir d'ara Llet Seva) on en Puyol (molt semblant a Tortel Poltrona) ens intenta dir que està així gràcies a la llet aquesta quan tots sabem que al Barza no li diuen FC Nandrolona perqué si.
D'altres estan molt més aconseguits i mostren les veritables arrels del conjunt babaugrana..."Fúbo Clú Barselona amigo!" tal i com deia Estrella Damm (també patrocinador del nostre Espanyol).
I es que realment és molt trist veure com per tal de vendre's, la imatge del Barza arriba cada vegada més lluny, a les bosses del Sorli Discau ja hi apareix l'escut aquest que té forma d'orinal, als paquets de crispetes del Caprabo regalen adhesius del Ronalpinhos...i moltes més coses que afortunadament no conec.
La manera que tinc de sobreviure a la invasió suïsso-blaugrana que ens envolta és no consumir aquests productes. Per començar he deixat de menjar natilles i ara consumeixo les de la marca "La Fageda" que és un empresa catalana que bona part de la seva plantilla està composta per treballadors amb algunes minusvalíes. La tasca d'aquesta empresa és molt important i integradora perqué d'aquesta manera donen una oportunitat a totes aquelles persones que per motius mentals o físics no poden trobar una feina fàcilment. Tampoc consumeixo Llet Nostra i estic pensant de comprar-me una vaca i servir-me jo mateix la llet quan ho necessiti. El problema és que la vaca hauria de tenir-la al balcó i resulta una mica estret.
El tema d'Estrella Damm no el boicotejaré tant perquè també patrocina al nostre club i a més, que fariem nosaltres sense una bona cervesa abans dels partits...
Animo a tots els pericos a fer un boicot a tots aquests productes i demostrar que la resistència perica segueix més viva que mai.
PD: Escric això des d'un ciber ja que per un malentés amb Telefonica (empresa que patrocina al Barza) m'he quedat sense connexió a Internet.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Abans havia comprat verdures a Super Verd però en veure que també fan publicitat a la revista del bar$a m'he donat de baixa com client.

Josep Maria ha dit...

Uf jo ja fa força temps que no compro rés d'aquesta gent. L'altre dia vaig agafar un pack de llet, i quan veig la cara "d'allò" "d'aquella cosa" la vaig deixar volant, com si em passes la corrent.
Y havia un supermercat a Montcada on comprava moltes vegades. Van canviar li van posar Sorly Discau i la resta ja la saps. Ja no hi entrat mes i a sobre donen descomptes per regals del Barça, al menys això m'han dit. Però es clar com que els de Condis i Caprabo no promocionen l'Espanyol...

Spitfire ha dit...

Jo també fa força temps que ni compro al Sorli Discau, ni compro Llet Nostra, etc. Per què? Doncs perquè em nego a col·laborar amb aquesta publicitat delbarcelonazisme.

Per cert, vaig veure "El sueño de Jimmy Grimble" l'altre dia... senzillament genial! I mítica l'escena quan en Grimble li deiu a "l'ojeador" que el City és millor que el ManU!

Anònim ha dit...

jajaaj k bon post si señor!!!!

Emilio ha dit...

Boicot total a todo lo que apeste a blaugrana ja ja.

Josep Maria ha dit...

A Madrid, a Atocha, en una botiga de regals tenien uns escuts ben grands del Barça i del Madrid... Els dos equips de Madrit...Com tothom sap.
Sem va acabar de regirar l'estomac. Per cert el As de Madrid deixa molt, bastant que desitjar. On es trova lluny en Tomas Guasch si conèix. Ni mitja fulla i per oblidar.
Salutacions i llàstima no poguessim gaudir de la victòria després de fer el viatge.
Salutacions

Anònim ha dit...

Yo desde q el piños anuncia las Danet, no entran en mi casa.

Anònim ha dit...

En el sorli no damos descuentos para regalos del barça!!! es un supermercado como otro cualquiera!!! si no pudieramos entrar a los sitios por lo q promocionan o no, stariamos en casa encerrados!!! en todos los sitios hay publicidad de otros... la cosa va a asi!